Умови обміну або повернення товару

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться:

- якщо він не використовувався;

- якщо збережено його товарний вид;

- споживчі властивості, пломби, ярлики.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Повернути та поміняти авточохли можна протягом 14 днів з моменту отримання на складі транспортної компанії Нова Пошта . Чохли повинні мати товарний вигляд, неушкоджену упаковку та всі необхідні етикетки. Зробіть фото невідповідних чохлів (що саме не підходить) і надішліть на Telegram або Viber. Для уточнення деталей доставки та повернення зв'яжіться з нами за номером телефону: (066)-170-41-15. Або напишіть на електронну пошту: capa.de.carro.com.ua@gmail.com , у темі листа вкажіть "Повернення/Номер замовлення".

Модули для Opencart